Dynamisk afsender giver personlig dialog
Vi har for nylig lanceret en ny funktion, som kan gøre det nemmere for dig at gøre dine nyhedsbreve personlige.
Har dine modtagere en personlig reference i din organisation? Det kan være en sælger, de har fast dialog med, en key account manager, der håndterer deres samarbejde med jer, eller en regionsansvarlig sælger, de jævnligt taler med.
Denne personlige reference, mennesket de kender, kan fungere som afsender på dine nyhedsbreve, også uden at du manuelt skal sende unikke nyhedsbreve til hver modtager. Vi har nemlig lanceret dynamisk afsender som ny funktion i systemet.
Med dynamisk afsender kan du give hver modtager sin egen, personlige afsender. Denne afsender bruger vi, når vi sender emails til modtageren, og dermed bliver kommunikationen langt mere personlig.
Svarer modtageren på emailen, ender svaret også hos modtagerens kontakt, så dialogen kan flyde nemmere.
Du finder en guide til den nye funktion på vores supportsite, og har du brug for en demonstration af hvordan funktionen fungerer, skal du blot tage fat i supporten via livechat eller email.
Til daglig har jeg ansvar for kundeservice og opstart af nye kunder, lige som jeg holder oplæg og foredrag om brugen af vores platform samt om e-mailmarketing generelt.
Jeg er PADI-uddannet Divemaster, så når jeg ikke sidder bag skærmen, ligger jeg ofte under vandet i Lillebælt.
Desuden er jeg kæreste med Mette og far til Bastian og Clara.
Nyeste indlæg af David McNally (se alle)
- Apple og sporing - 11. juni 2021
- Fire fede videoer fra Klitsgaard - 25. februar 2020
- Sådan får du mere værdi for hvert eneste nyhedsbrev du sender - 20. september 2019
- E-mail marketing undersøgelse - 26. oktober 2018
- Incitament til samtykke - 17. maj 2018
Læg en kommentar