En gavekurv kan gøre meget

Er du, ligesom mange andre, i gang med at sikre, at du har styr på dine modtageres samtykke?

En del firmaer oplever, at responsen på deres samtykke-emails ikke er imponerende. Det lader til, at modtagerne føler sig en smule overvældede over mængden af samtykker, de skal bekræfte op til den 25. maj.

Giv og få

Du kan med fordel give dine modtagere et ekstra incitament til at bekræfte deres samtykke. Der er intet juridisk i vejen for, at du belønner dine modtagere for samtykket. Udlod f.eks. en gavekurv, et gavekort til din butik, eller et konkret produkt til de modtagere, der bekræfter deres samtykke inden den 25. maj.

Dine modtagere skal selvsagt ikke alene bekræfte samtykket for at deltage i konkurrencen, eller få en gave. De skal bekræfte samtykket, fordi de synes dit budskab er så godt, så de ikke vil undvære det i indbakken.

Målet med belønningen er at øge sandsynligheden for, at de bekræfter deres samtykke hos dig, fremfor en af de 10 andre virksomheder, som har bedt dem om det samme over den sidste måned.

Så, mangler du det sidste skud i bøssen inden den 25., for at få mest muligt ud af din samtykkekampagne, så giv dine modtagere endnu et incitament. Det er hurtigt investeringen værd i forhold til de ekstra modtagere, du kan få bekræftet.

Og, har du brug for at spørge mere ind til Persondataforordningen i forhold til nyhedsbreve, så giv mig et kald på 2594 4282. Jeg tager også telefonen selvom du ikke er Ubivox-kunde. 🙂

The following two tabs change content below.
Jeg er medstifter at Ubivox, og jeg har derfor haft fingrene i e-mailmarketing siden 2003.

Til daglig har jeg ansvar for kundeservice og opstart af nye kunder, lige som jeg holder oplæg og foredrag om brugen af vores platform samt om e-mailmarketing generelt.

Jeg er PADI-uddannet Divemaster, så når jeg ikke sidder bag skærmen, ligger jeg ofte under vandet i Lillebælt.

Desuden er jeg kæreste med Mette og far til Bastian og Clara.

Nyeste indlæg af David McNally (se alle)