Sådan får du mere værdi for hvert eneste nyhedsbrev du sender

Der er ét problem med e-mailmarketing. E-mails er som udgangspunkt en engangsforteelse, så al den gode tid man bruger på sit indhold, får modtagerne kun glæde af én gang. Det er virkelig ærgerligt. Flere og flere afsendere bruger mere tid på indholdet i de enkelte nyhedsbreve, fordi bedre indhold giver bedre resultater. Er du [...]

20. september 2019|Blog|

DMARC, DKIM og SPF – identitet og autentificering

Identitet og autentificering i email Historietime Siden David H. Crocker i 1982 udgav RFC822 som blev fundamentet til den email vi kender i dag er der sket meget. Dengang blev email brugt hovedsageligt til at udveksle forskningsmaterialer mellem forskellige amerikanske universiteter. Email var i sin spæde ungdom. World Wide Web var der ingen der [...]

13. marts 2018|Blog|

Segmentér – Det giver ekstra $ i kassen

Gennem segmenterede forsendelser, baseret på aktivitet, kan I give jeres aktive modtagere et særligt tilbud - det er jo trods alt dem der holder jeres forretning kørende. Ligeledes kan I målrette tilbud til inaktive, for at genaktivere dem. Mange af dem der læser jeres nyhedsbrev er de samme. Ja, dét er det. Det er [...]

21. februar 2018|Blog|

“Vi laver sgu lige en konkurrence”

Vi har hørt det virkelig ofte: "Vi har brug for lidt flere nyhedsbrevsmodtagere - jeg tænker en konkurrence er en god idé? Måske udlodde en iPad? Køre en Facebook-kampagne for at lokke deltagere til?" Og der er ingen tvivl om, at sådan en konkurrence nok skal skaffe en masse nye modtagere. Konkurrencer virker! Vi [...]

8. februar 2018|Blog|

Gør dine nyhedsbreve mere personlige

Dynamisk afsender giver personlig dialog Vi har for nylig lanceret en ny funktion, som kan gøre det nemmere for dig at gøre dine nyhedsbreve personlige. Har dine modtagere en personlig reference i din organisation? Det kan være en sælger, de har fast dialog med, en key account manager, der håndterer deres samarbejde med jer, [...]

5. oktober 2017|Blog|

Eget domæne – bedre sikring af din branding

Knyt dit eget domæne til din Ubivox-konto for at sikre din branding. Med en ny feature vi lancerede i juli måned kan du nu i højere grad sikre din branding i de emails, du sender via Ubivox. En Ubivox-konto får automatisk et domæne tilknyttet, f.eks. mit-firma.clients.ubivox.com. Når en modtager klikker på et link i [...]

28. august 2017|Blog|

Hvorfor ender dine emails i spamfolderen

Og hvad kan du gøre I går fik jeg en email fra Ikea. Den endte i min spamfolder. Hvorfor? Jeg elsker Ikea. Jep, det har jeg ikke noget imod at indrømme. Jeg elsker deres köttbullar, jeg besøger en af deres butikker et par gange om måneden, og jeg har fulgt bloggen Ikea Hackers i [...]

14. juli 2017|Blog|

Hvorfor SPF, og hvordan

Forkert SPF-opsætning kan sende dine emails i spammappen I dette indlæg vil jeg fortælle hvorfor en SPF-opsætning er vigtig, hvilke problemer den kan løse, og hvordan den i praksis laves. Lidt teori først Der er ét grundlæggende problem med email. Alle kan, idet de sender en email, udgive sig for hvem som helst. Jeg kan [...]

30. november 2016|Blog|

Video i nyhedsbreve

Øg klikraten og engagementet med video Brugen af video i formidlingen af budskaber vokser hurtigt, og det bliver nemmere og billigere at producere godt videoindhold. Video kan formidle reklamebudskaber, men det kan også bruges som brugsvejledning til dit produkt, til enkle demonstrationer af nye funktioner, og til anmeldelser. Undersøgelser har vist, at video i [...]

4. oktober 2016|Blog|

Afsender eller IP – hvad tæller?

Er en god IP-adresse så vigtig? I gamle dage, for henved 10 år siden, var det første spørgsmål, vi blev stillet af potentielle kunder, om vores e-mails blev sendt fra en "god" IP-adresse. For en god IP-adresse kunne være afgørende for om man kunne tjene penge på sit nyhedsbrev eller e-mailmarkedsføring. En kort, teknisk [...]

8. september 2016|Blog|