Løsninger til små og store
Uanset om du har brug for en løsning til én afdeling, én skole, ét bibliotek eller én ungdomsklub, eller du er på indkøb på vegne af en kommune, et ministerium eller en region, så har vi løsninger, der passer dig og dine kolleger.
Ofte er det en fordel hvis vi vender jeres situation på telefonen, til et online møde, eller fysisk hos jer eller os. På den måde kan vi bedst få en idé om jeres behov, og ud fra det anbefale den løsning, der passer jer bedst – her og nu, og i fremtiden.
Men, vil du have et indtryk af prisniveauet, så er det naturligvis ingen hemmelighed.
Kontakt os og hør mere om mulighederne
Det er gratis og uforpligtende at få vores input til hvilken løsning du bør vælge.
En afdeling, en konto
Den helt enkle løsning. Her får du en konto til din afdeling, dit projekt eller din organisation.
Du har fuld adgang til alle funktioner i systemet, der er fri support inkluderet, og du kan sende til så mange kontakter du lyster. Prisen starter ved DKK 1.160,- per måned for op til 5.000 kontakter.
Har du færre end 2.500 kontakter – måske er du lige startet? Så har vi en løsning, du kan komme godt i gang med. Kontakt os for at høre mere.
Mange afdelinger, en løsning
Vores Multiløsning giver jer en hovedkonto, hvorfra I frit kan oprette lige præcis det antal konti, I har brug for.
Hver konto har sit eget arbejdsområde, med egne nyhedsbreve, kontaktlister, mediefiler og brugere, så der ikke er nogen risiko for sammenblanding af data.
Multiløsningen er oplagt til f.eks. kommuner, ministerier og regioner, generelt til alle som indkøber på vegne af flere afdelinger. Allerede fra fem afdelinger giver denne løsning mening økonomisk.
Prisen starter ved DKK 2.690,- per måned for en Multiløsning med en hovedkonto. Hver underkonto starter ved DKK 145,- for 500 kontakter. I vælger naturligvis selv om hver enkelt afdeling selv skal betale fakturaen for sin konto, eller om den skal faktureres til hovedkontoen. Og ja, vi fakturerer selvfølgelig via EAN.
Multiløsningen har også den fordel, at vi her kan indgå én databehandleraftale på vegne af alle afdelinger på løsningen. Det giver mindre administration.
Alt det andet
Vi kan selvfølgelig også hjælpe med undervisning, opstartshjælp, design af skabeloner og meget andet.
Erfaringer & referencer
Nedenfor finder du eksempler på offentlige instanser, som vi har hjulpet med alt fra nyhedsbreve over intern kommunikation til pressemeddelelser. De bruger alle Ubivox i en eller anden form, både som Virksomhedsløsning, men også som Koncernløsning.
- Forsvaret
- Finansministeriet
- Anklagemyndigheden
- Svendborg Kommune
- Rudersdal Kommune
- Nyborg Kommune
- Vejle Kommune
- Hjørring Kommune
- Horsens Kommune
- Fredericia Kommune
- Holstebro Kommune
- Ringkøbing Skjern Kommune
- Lejre Kommune
- Rådet for Digital Sikkerhed
- Patent- og Varemærkestyrelsen
- Rigsrevisionen
- Søfartsstyrelsen
- Middelfart Erhvervscenter
- Erhvervshus Fyn
- Københavns Biblioteker
- Roskilde Universitet
- Region Nordjylland
- Region Midtjylland
- Og flere andre …