Høj volumen, til daglige leveringer
Sender I dagligt mange emails, har I formodentlig udfordringer, som kan være svære at løse med normale udgående email-løsninger. Det kan vi hjælpe jer med.
Bag vores interface gemmer sig et system, som er bygget på 14 års erfaringer med levering af store mængder emails. Systemet er modulariseret og dermed fleksibelt. Er der behov for flere ressourcer, kan de sættes i drift med minutters varsel. Vi følger med, også når det skal gå rigtig stærkt.
Det nytter ikke noget, at I trykker på send-knappen, og der derefter går flere timer eller dage, før den sidste email har forladt serveren til første leveringsforsøg. Hurtig afsendelse øger relevansen, og øger din omsætning.
Foretrækker I at lade jeres forretningssystemer stå for det praktiske, og blot lade os sende emails og indsamle statistik, tilbyder vi både API, datafeeds og webhooks, som lader vores platform tale sammen med andre systemer.
Alt i alt en samlet pakke, som løfter jeres daglige leveringer.
Platform & Support
|
|
kr 500 pr. måned
Inklusiv 1.000 gratis kontakter
|
|
Emails: | 50000 per måned |
Ekstra forbrug | |
Kontakter: | Se prisberegner |
Transaktionelle emails: | kr 0,003 stk |
Med en mediekonto får I
Gode priser på høj volumen
Vores priser er konkurrencedygtige, og tilpasset jer, der sender mange emails hver dag.
Op til 34 udsendelser per kontakt per måned gør, at I kan være top of mind hos jeres modtagere.
Datasikkerhed
Jeres data er i trygge hænder hos os. Vores platform er bygget med fokus på sikkerhed og f.eks. sendes al trafik over krypterede forbindelser (HTTPS/SSL).
Vi tager desuden backup hver nat til to forskellige lokationer, både i Amsterdam og i København.
Lynhurtig afsendelse
Vores motor er optimeret til hurtig afsendelse, så jeres modtagere ikke skal vente på budskabet.
Minimal ventetid gør, at budskabet kommer ud mens det stadig er relevant for modtagerne.
Personligt opstartsforløb
Vi hjælper med det praktiske i forbindelse med opsætningen af kontoen, herunder klargøring af lister, import af modtagere og opsætning af det første nyhedsbrev.
Dermed kommer du godt i gang med din løsning, og får samtidig vores input til hvordan du sender de bedste emails.
Halvårlig evaluering
To gange årligt kan du få evaluering og strategisk rådgivning af vores emaileksperter, og du vælger fokus for rådgivningen.
Vi har erfaring brev erfaring indenfor emailkampagner, og kan rådgive meget bredt på grundlag af denne erfaring.
Eget domæne
Med eget domæne på jeres Ubivox-konto kan I vedligeholde jeres branding fra links i nyhedsbrevet helt til jeres website.
Vi hjælper med opsætningen, og konfigurerer naturligvis både DKIM og SPF, så det leveringstekniske er på plads.
Automatisk opgradering
Dit kontoniveau opgraderes automatisk, når du får nye modtagere på listen, og nedgraderes automatisk i forbindelse med fakturering af kontoen.
Og du får selvfølgelig besked per email, hvis vi opgraderer din konto i en fakturaperiode.
Mulighed for privat emailrelæ
Har du behov for det, kan du med mediekontoen yderligere tilknytte et privat emailrelæ, altså dine helt egne udgående emailservere.
Det lader dig tilgå bl.a. Hotmails SNDS og Googles postmasterservice, så du i detaljer kan se information om leveringer og leveringssikkerhed.
Integration
API, webhooks, datafeeds og salgssporing. Der er rig mulighed for at integrere eksterne systemer med Ubivox.
Data kan overføres til og fra Ubivox, og dermed kan jeres emailkampagners performance blive synlig for alle i organisationen.
Kontakt os for mere information
Vi giver gerne en demonstration af hvordan vores platform fungerer, og fortæller hvordan du kan gribe den praktiske integration mod API’et an.
Ofte stillede spørgsmål
Tilpasses mit kontoniveau automatisk?
Ja, uanset om du får flere eller færre modtagere på din konto, vil dit kontoniveau automatisk tilpasses, så du ikke betaler for meget.
Er der opsigelsesfrist?
Mediekontoen kommer som udgangspunkt med tre måneders opsigelsesfrist, med mindre du vælger at få rabat på kontoen ved at binde dig for længere tid.
Kan jeg betale med bankoverførsel?
Naturligvis. Alle fakturaer kan betales med både bankoverførsel og betalingskort. Alle fakturaer sendes automatisk som PDF til dig eller direkte til regnskabsafdelingen.