Emailløsning til webshops

Som ansvarlig for emailmarketing hos en online butik ved du alt om, hvor komplekst det at sende en email kan være.

Derfor står vi for det tekniske – alt det tekniske – mens du kan fokusere på at udvælge gode tilbud, skrive gode tekster, og sende pæne emails. Vi gør dit arbejde lettere ved at bekymre os om leveringssikkerhed, listeadministration, salgssporing og meget andet, så du ikke behøver bekymre dig om det.

Vores platform er bygget med fokus på brugervenlighed og fleksibilitet, og dermed kan du hurtigt bygge nærmest alle typer opsætninger med vores editor, ligesom vores API lader dig integrere vores platform med nærmest alle typer systemer.

Bag vores interface ligger en avanceret motor, som sender mange tusinde emails per sekund, og hvor vores fokus er performance, sikkerhed og oppetid. Vores mål er at bygge den stærkest mulige platform til dig.

Platform & Support
kr 440 pr. måned
Inklusiv 5.000 gratis kontakter
og 5.000 gratis transaktionelle emails
Emails: 14 stk pr. kontakt
Ekstra forbrug
Kontakter: kr 100 for 2.500 stk
Transaktionelle emails: kr 0,01 stk

Prisberegner

Kontakter

Transaktionelle emails

Jeres pris pr. måned

Platform & Support kr 440
Gratis kontakter5.000 stkkr 0
Ekstra kontakter0 stkkr 0
Email maksimum
Nyhedsbreve, forløb & kampagner
0 stk
Gratis Transaktionelle emails
SMTP API
5.000 stkkr 0
Ekstra transaktionelle emails
SMTP API
0 stkkr 0
Total pr månedkr 0

Med en webshopkonto får I

Nem integration

Vores API gør det nemt at integrere vores platform med de forretningssystemer, I allerede bruger.

Desuden gør vores Zapier-integration, at vi kan sende og modtage data til og fra mere end 700 forskellige systemer, inklusiv webshopsystemer, CMS’er, økonomisystemer osv.

Clerk.io og Addwish

Vores kobling til de to mest bruge anbefalelsesmotorer, Cleck.io og Addwish, gør, at du hurtigt kan få produkter målrettet den enkelte modtager i dit nyhedsbrev.

Du kan altså slippe for manuelt at vælge produkter, som du håber interesserer dine modtagere, og i stedet lade intelligente algoritmer træffe beslutningen for dig.

Personligt opstartsforløb

Vi hjælper med alt det praktiske. Vi sætter et domæne op til jer specifikt, og her konfigurerer vi både SPF og DKIM, så det leveringstekniske er på plads fra starten.

Desuden hjælper vi med flytning af data, både eksport og import. Når modtagerne er klar, hjælper vi med opsætningen af det første nyhedsbrev, så I er klar til at kommunikere.

Eget domæne

I kan vælge at oprette et subdomæne på jeres eksisterende domæne, eller lade os indkøbe et domæne til formålet. Domænet bruges til SPF- og DKIM-opsætning, så leveringssikkerheden er på plads.

Desuden vil alle links og billeder pege på dette domæne, og I får dermed sikret jeres branding hele vejen fra indbakken til websitet.

Salgssporing til webshops

Spor salg fra din webshop direkte i Ubivox. Se præcis hvilke links, der giver flest salg, og bliv klogere på hvad dine modtagere interesserer sig for.

Salgene optræder direkte i statistikken for de enkelte nyhedsbreve, så du får let ved at fokusere på det vigtige nøgletal.

Gratis transaktionelle emails

Transaktionelle emails er de emails, du sender fra din webshop, f.eks. ordrebekræftelser og fakturaer, og de kan sendes fra Ubivox.

De første 20.000 transaktionelle emails per måned kan du sende via vores platform uden yderligere omkostninger.

Årlig evaluering og rådgivning

Én gang årligt har I adgang til en af vores emaileksperter, som evaluerer jeres nyhedsbreve, og kommer med forslag til forbedringer.

I kan desuden diskutere emailstrategi, og få rådgivning om alt fra integrationer til udsendelsesfrekvens. Læs mere om rådgivningen her.

Privat emailrelæ

Har du behov for et privat emailrelæ, er det naturligvis muligt med vores webshopløsning.

Du kan læse mere om det private emailrelæ her, hvor du også finder priseksempler.

… og meget mere

Opret en gratis prøvekonto

Inden I beslutter jer har I selvfølgelig mulighed for at prøve platformen af. Det kan I gøre ved at oprette en prøvekonto og det er selvfølgelig gratis.

Kom godt i gang

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er transaktionelle emails?

Det er emails, der sendes enkeltvis til dine modtagere, som f.eks. ordrebekræftelser, fakturaer og opfølgningsemails.

Hvorfor skal jeg sende transaktionelle emails via Ubivox?

Af samme årsag som at du skal sende nyhedsbreve via Ubivox. Vores konstante overvågning af vores emailservere minimerer sandsynligheden for, at emails sendt via vores servere ender i spamfolderen.