En emailplatform, mange muligheder

Nogen sender nyhedsbreve, andre sender emailmarketing, og andre igen sender kampagner. Kært barn har mange navne, og vores platform understøtter dem alle.

Dertil understøtter vi også forløb, også kaldet autoresponders eller drip campaigns, så I kan lave tidsbaserede emails, som I skriver én gang, og derefter automatisk sender til jeres modtagere med intervaller, I definerer.

Vi understøtter naturligvis også transaktionelle emails, som f.eks. kan være ordrebekræftelsen fra jeres webshop, eller “glemt password”-emailen fra jeres forum. Det lader jer sende helt almindelige 1-1-emails via vores servere, hvor I nyder godt af den høje leveringssikkerhed.

Mulighederne er mange, men fælles for dem alle er, at email som medie, selv med snart 50 år på bagen, stadig slår både Facebook- og Adwords-annoncer samt søgemaskineoptimering, når det kommer til ROI (Return On Investment).

Læs om funktionerne

Enkelt & effektivt i dagligdagen

Jeres arbejde med emailmarketing og administration af kontakter skal være så enkelt som muligt. Har I indhold og billedmateriale på plads, skal systemet I bruger til at bygge jeres emails ikke stå i vejen for, at jeres emails kommer ud.

Derfor har vi stor fokus på brugervenlighed i udviklingen af vores platform. Vi tager vores kunders ønsker og behov i betragtning, når vi løbende udvikler nye funktioner og forbedrer eksisterende. Vi stræber efter en ensartet opbygning på tværs af platformen, så funktionerne er så logisk grupperet i forhold til deres daglige brug som muligt.

Det betyder, at I hurtigt lærer brugerfladen at kende, kan betjene den effektivt, og fokusere på indhold fremfor teknik.

Om effektiv brugervenlighed

Forbind jeres forretningssystemer

Bag det brugervenlige interface gemmer sig en kraftfuld motor, som vi har åbnet for.

Andre systemer kan dermed levere data til, eller modtage data fra vores platform, og den kan altså indgå som en integreret del af jeres forretningssystemer.

Vores teknikere kan give input til hvordan I bedst integrerer andre systemer med Ubivox-platformen, så I får fuld udnyttelse af de funktioner, vi har implementeret.

Se integrationsmulighederne
API
Zapier

Ram nemmere indbakken

Mange kunder vælger vores emailplatform, fordi de har oplevet, hvor svært det kan være at få emails frem til indbakken hos modtagerne.

Ikke kun fordi de rammer spamfiltre, men også fordi de oplever de tekniske udfordringer, der er ved at sende mange emails. Udfordringerne opstår fordi mange emailudbydere har indbygget begrænsninger for at undgå virusangreb og misbrug, og disse begrænsninger rammer også afsendere med helt legitime emails.

De tekniske krav og forventninger til afsendere øges hele tiden, og vil I gerne bruge tiden på at fokusere på budskabet, er en solid emailplatform en god investering. Vi holder os opdateret på udviklingen, og tilpasser løbende platformen til de nye tekniske krav.

Desuden overvåger vi løbende alle servere, både via eksterne services og internt udviklede værktøjer, så vi kan løse problemer før de opstår.

Sådan leverer vi
Bounces
Feedback Loops
SPF & DKIM

Teknologisk tryghed igennem erfaring

Med mere end 13 års erfaring med udvikling af webapplikationer og emaillevering i bagagen, har vi efterhånden prøvet det meste.

Derfor har vi haft stort fokus på at opbygge vores emailplatform som et robust system, der kan håndtere meget store variationer af belastning, og så vidt muligt automatisk kan håndtere uforudsete nedbrud.

Ligeledes er vi mere end normalt kritiske når vi vælger datacenter og tekniske leverandører, så vi er sikre på, at grundlaget vi bygger på er solidt. Vi har testet de fleste og ved hvem der ikke lover mere end de kan holde.

Hele platformen er udviklet internt, og intet er outsourcet til eksterne leverandører. Vores teknikere deler kontorer med vores salg- og supportansvarlige, og derfor er der kort fra kode til kundeoplevelse. Det giver en platform, I kan stole på, og som er ejet og administreret af den virksomhed, I handler med.

Sådan bygger vi platformen
Infrastruktur
Sikkerhed