Bounce-håndtering

At holde dine liste rene og opdateret med hensyn til modtagere hvis emailadresser pludselig holder op med at fungere, er virkelig vigtigt for din leveringssikkerhed. Sender du til emailadresser, der ikke fungerer, fordi modtageren har skiftet arbejdsplads eller emailudbyder, ender du hurtigt med at blive blokeret hos udbyderne.

Derfor frasorterer vi bounces intelligent og automatisk, så du ikke behøver tænke på det.

Vi håndterer både såkaldte soft og hard bounces, som dækker over midlertidige og permanente fejl. Vi holder os til de standarder, der findes på området (bl.a. RFC 3463, Enhanced Mail System Status Codes), sideløbende med at vi vedligeholder en lang række regler, som håndterer de udbydere, der ikke arbejder ud fra standarderne. Dem er der desværre en del af, og derfor er vores bouncearbejde så vigtigt.

Feedback loops

En af de vigtigste mekanismer til at undgå dårlig reputation blandt de største ISP’er er at etablere Feedback Loops. Så snart en modtager markerer et nyhedsbrev som junk eller spam, modtager vi en specielt formateret besked fra emailudbyderen.

Det giver os mulighed for at sætte modtageren på en speciel Stopliste så vi kan være sikre på at netop denne modtager aldrig modtager mere fra nogen af kundens lister.

På den måde undgår kunden et reputation-tab ved at komme til at sende til modtageren igen på et senere tidspunkt. Dette er med til at øge leveringssikkerheden kraftigt, og er nødvendigt for at sikre et godt forhold til særligt de store emailudbydere som Hotmail, Gmail og Yahoo!.

Vi integrerer på nuværende tidspunkt bl.a. med

  • Bluetie
  • Excite
  • Synacor
  • United Online
  • Juno
  • NetZero
  • BlueLight Internet
  • Hotmail
  • Outlook.com
  • Yahoo
  • AOL
  • OpenSRS
  • Tucows
  • Fastmail
  • Rackspace
  • Terra
  • USA.net
  • Zoho
  • Comcast
  • RoadRunner
  • Cox