Din sikkerhed for vores arbejde

Vi står ved kvaliteten af det arbejde vi gør, for at få dine emails frem til dine modtagere.

Derfor har vi implementeret track’n’trace på alle emails, der forlader vores servere.

Dermed kan du se, sekund for sekund, præcis hvad der sker, fra emailen passerer gennem vores netværk, til den når frem til modtagerens netværk.

Track’n’trace er din sikkerhed for, at vi gør vores arbejde ordentligt. Vi har bygget track’n’trace-funktionen, fordi vi ikke selv ville bryde os om at købe en løsning, der ikke er gennemskuelig.

“Den email fik jeg ikke”

Med track’n’trace-funktionen kan du selv se den præcise årsag til, at en email ikke når frem til en modtager.

Typisk sker det fordi modtagerens emailadresse ikke er korrekt, men hvis et spamfilter afviser emailen, vil det også kunne ses i track’n‘trace-overblikket. Dermed bliver sporingen af emailen et brugbart værktøj, som også kan hjælpe dig til at spore transaktionelle emails, som ordrebekræftelser, kvitteringer, påmindelser, og meget andet.

Er du webshopejer, har du sikkert oplevet, at en kunde ikke har fået sin ordrebekræftelse. Bruger du Ubivox, kan du se præcis hvor årsagen ligger, og løse problemet, sammen med kunden.

Sådan virker det – for teknikerne

En dedikeret service, vi selv har udviklet, og som vi har valgt at kalde Horizon, overvåger konstant al udgående email fra vores systemer. Når en email afleveres, opdager Horizon det øjeblikkeligt, og gemmer hændelsen i en log på den enkelte modtager. Det samme sker, hvis en email ikke kan afleveres.

Loggen kan man som kunde slå op i direkte fra Ubivox-platformen, og præcist spore hvornår emailen blev sendt, hvornår den blev modtaget, og om der f.eks. var forsinkelser undervejs.

Vi elsker selv at have adgang til Horizon, da det gør vores salgsarbejde meget nemmere.