Ubivox får ISAE 3000-erklæring

I Ubivox har GDPR længe stået øverst på vores prioriteringsliste. Det er nemlig vigtigt for os, at dine data er sikre i vores hænder. Udover det juridiske ansvar, har du som virksomhed eller offentlig instans nemlig også et moralsk ansvar ift. at passe på modtagerens data, når du arbejder med e-mails og nyhedsbreve. Og [...]

9. november 2023|Nyheder|

Ubivox og spy pixels

Har I også læst dommen over datatilsynets tilsyn af Væktsfonden og er I bekymrede over hvordan det påvirker jer? I Ubivox har vi udviklet to forskellige addons, der løser spy pixel 'problematikken', såfremt det er en udfordring for jer. No stats fjerner alt statistik og tracking. Prisen er DKK 3.600,- i implementering og DKK [...]

14. februar 2023|Nyheder|

Ubivox er 100% GDPR-compliant

Ja, du læste rigtigt, Ubivox er 100% GDPR-compliant og alle dine data ligger indenfor EU's grænser. Du har derfor ikke noget at bekymre dig om ift. GDPR og dine nyhedsbreve, når du benytter Ubivox. Faktisk har vi siden dag et i firmaets historie haft et stort fokus på at vores kunder skulle kunne bevise [...]

13. juni 2022|Nyheder|

Apple og sporing

Til Apple's seneste konference for udviklere løftede de sløret for kommende opdateringer til iOS, iPadOS og macOS, styresystemerne til iPhone, iPad og Mac-computere. En af nyhederne er et øget fokus på privacy, og det får indflydelse på hvordan systemer som Ubivox håndterer statistik i fremtiden. iOS 15, iPadOS 15, macOS Monterey - og sporing [...]

11. juni 2021|Nyheder|

E-mail marketing undersøgelse

Danmarks største undersøgelse af e-mail marketing ... Står Mette Will for. Vi har dog en finger med i spillet, for vi har fået lov til at diskutere resultater med hende, og givet hende lidt indblik i de data, vi har om e-mail marketing på det danske marked. Undersøgelsen er sindsygt spændende for alle, der [...]

26. oktober 2018|Nyheder|

Incitament til samtykke

En gavekurv kan gøre meget Er du, ligesom mange andre, i gang med at sikre, at du har styr på dine modtageres samtykke? En del firmaer oplever, at responsen på deres samtykke-emails ikke er imponerende. Det lader til, at modtagerne føler sig en smule overvældede over mængden af samtykker, de skal bekræfte op til [...]

17. maj 2018|Nyheder|

Persondataforordningen og optin

Optin-emails er vigtigere end nogensinde før Lad os få styr på det åbenlyse først. Sådan ser en optin-email ud: Du har sikkert fået optin-emails før, når du har tilmeldt dig nyhedsbreve. Nogen vælger at sende dem, og nogen fravælger det. Processen hedder også dobbelt optin, eller bekræftet optin. En optin-email tjener ét formål: Den [...]

1. maj 2018|Nyheder|

Persondataforordningen og samtykke

Skæringsdatoen 25. maj nærmer sig, og vi får flere og flere henvendelser angående Persondataforordningen (GDPR). Et af de typiske spørgsmål går på samtykke til markedsføring. Vi bliver i disse dage jævnligt spurgt, om man som afsender af nyhedsbreve har brug for at bekræfte sine modtageres samtykke inden skæringsdatoen. Spørgsmålene kommer formentlig fordi vores kunder [...]

25. april 2018|Nyheder|

Persondataforordningen og nyhedsbreve

Hvad betyder Persondataforordningen for nyhedsbreve? For tiden får vi rigtig mange henvendelser fra eksisterende og potentielle kunder. De er alle interesserede i at høre mere om den kommende Persondataforordning (GDPR), og hvilken indflydelse den får på deres emaildatabase. Persondataforordningen er et tiltag fra EUs side, hvor målet er at ensrette medlemslandenes lovgivning i forhold [...]

11. marts 2018|Nyheder|

Google understøtter snart responsive emails

Jubel på kontoret Tæt på 70%. Så mange åbner nyhedsbrevet på en mobiltelefon hos en af vores kunder. Derfor er en mobiloptimeret skabelon vigtig, og vores standardskabelon tilpasser sig naturligvis mobiltelefoner automatisk, så du ikke behøver gøre noget særligt for at få et pænt look dér. Den har dog længe haft en begrænsning, da [...]

21. september 2016|Nyheder|