Platformen

Forside > Blog > Platformen

Gør dine nyhedsbreve mere personlige

Dynamisk afsender giver personlig dialog Vi har for nylig lanceret en ny funktion, som kan gøre det nemmere for dig at gøre dine nyhedsbreve personlige. Har dine modtagere en personlig reference i din organisation? Det kan være en sælger, de har fast dialog med, en key account manager, der håndterer deres samarbejde med jer, eller [...]

Eget domæne – bedre sikring af din branding

Knyt dit eget domæne til din Ubivox-konto for at sikre din branding. Med en ny feature vi lancerede i juli måned kan du nu i højere grad sikre din branding i de emails, du sender via Ubivox. En Ubivox-konto får automatisk et domæne tilknyttet, f.eks. mit-firma.clients.ubivox.com. Når en modtager klikker på et link i dit [...]

Video i nyhedsbreve

Øg klikraten og engagementet med video Brugen af video i formidlingen af budskaber vokser hurtigt, og det bliver nemmere og billigere at producere godt videoindhold. Video kan formidle reklamebudskaber, men det kan også bruges som brugsvejledning til dit produkt, til enkle demonstrationer af nye funktioner, og til anmeldelser. Undersøgelser har vist, at video i nyhedsbreve [...]

Google understøtter snart responsive emails

Jubel på kontoret Tæt på 70%. Så mange åbner nyhedsbrevet på en mobiltelefon hos en af vores kunder. Derfor er en mobiloptimeret skabelon vigtig, og vores standardskabelon tilpasser sig naturligvis mobiltelefoner automatisk, så du ikke behøver gøre noget særligt for at få et pænt look dér. Den har dog længe haft en begrænsning, da kun [...]

21. september 2016|Nyt om emails, Platformen|