E-mailløsning til koncerner & kæder

En løsning til alt fra hotelkæder over supermarkeder til koncerner.

Løsningen hjælper jer med simpelt og overskueligt, via en hovedkonto, at administrere konti til jeres afdelinger rundt omkring i landet eller verden. Alt styres fra hovedkontoen, og I kan oprette et ubegrænset antal afdelingskonti.

Fra en afdelingskonto kan medarbejdere i afdelingen på egen hånd administrere deres egen kommunikation via e-mail, og får jeres medarbejdere brug for hjælp, har I via hovedkontoen fuld adgang til lige præcis deres konto, så I kan se hvad de arbejder på, og hjælpe dem på vej.

Alle medarbejdere har naturligvis også fri adgang til vores support, hvor vi sidder klar til at hjælpe, både med praktiske spørgsmål, men også med rådgivning i forhold til e-mailkommunikation.

Fakturering sker automatisk direkte til hovedkontoen, eller til afdelingskontoen, hvis du foretrækker det. Du vælger selv fra afdeling til afdeling, så du har fuld fleksibilitet i opsætningen, og du undgår intern afregning for dine afdelingskonti.

Platform & Support
kr 1.260 / måned
Afdelingskonto: fra kr 90 stk
Kontakter: kr 70 / 2.500 stk
Transaktionelle emails: kr 0,003 stk

10.000 kontakter
inkluderet i hovedkontoen.

Mulighed for eget hoved-domæne med privat sub-domæne struktur & fakturering til afdeling eller samlet

Med en koncern-løsning får I

Fleksibilitet og kontrol

I styrer selv antallet af afdelingskonti, samt antallet af brugere i en afdeling.

Skal en ny medarbejder have adgang, er der ingen ekstra omkostning ved det. I tilføjer blot medarbejderen til afdelingen.

Nem fakturering

For hver afdelingskonto vælger I om fakturaen skal sendes til hovedkontoret eller til afdelingen. Dermed er det slut med intern afregning for jeres e-mailløsning, og fakturaen ender altid det rette sted.

Vi kan selvfølgelig fakturere via EAN, hvis det ønskes.

Adgang til hurtig support

Vores e-maileksperter sidder klar til at hjælpe via e-mail eller livechat, og vi hjælper både administratorer og brugere.

Vi hjælper både med det praktiske, men rådgiver også om kommunikation via e-mail.

En professionel e-mailløsning

Både hovedkontoen samt alle afdelingskonti har fuld adgang til alle Ubivox’ funktioner til professionel håndtering af kommunikation via e-mail.

Ingen skjulte omkostninger eller mærkelige tilkøb, blot én pris per hovedkonto og afdelingskonto.

En sikker platform

Al trafik mellem platformen og vores kunder er krypteret, og vi lever op til OWASP 10, et projekt sat i søen for at øge sikkerheden i webapplikationer.

Vi tager daglig backup til to fysiske lokationer i henholdsvis Amsterdam og København.

Et værktøj, der gør det nemmere

Vi har stort fokus på brugervenlighed, og vores målsætning er, at alle i organisationen skal kunne sende e-mails via vores platform.

Derfor tænker vi brugervenlighed ind i alt vi gør, og vi har altid øje på brugeroplevelsen i vores opdateringer.

… og meget mere

Ofte stillede spørgsmål

Kan I fakturere via EAN?

Naturligvis, vi sender gerne fakturaer via EAN. Desuden sender vi automatisk en e-mail når der er nye fakturaer, og vi vedligeholder et fakturaarkiv, så du altid kan gå tilbage og se tidligere perioders fakturaer.

Det hele sker via administrationssystemet.

Kan vi få undervisning i systemet?

Vi underviser meget gerne i brugen af vores platform, både online eller fysisk hos jer. Vi har erfaring med undervisning en til en, ligesom vi har stået på foran 50 ansatte i en organisation og fortalt om fordelene ved vores platform.

Du bestemmer hvor og hvordan undervisningen skal foregå.

Kan jeg lukke afdelingskonti når jeg ønsker?

Ja, du kan når som helst opsige en afdelingskonto, hvis du ikke længere har behov for den. Du kan også overdrage en konto til en anden afdeling, der måtte have fået behov for en e-mailløsning.

Kontakt os og hør mere om mulighederne

Vi tilbyder også en online demonstration af funktionerne i vores platform, ligesom vi gerne demonstrerer hvordan koncernløsningen fungerer.

Kontakt os