Blog

Hjem/Blog/
24 03, 2023

Hvor ofte bør man udsende nyhedsbreve?

24. marts 2023|Ikke kategoriseret|

Hvor ofte bør man udsende nyhedsbreve? Et af de store spørgsmål, når man arbejder med e-mails og nyhedsbreve er: Hvor ofte bør man sende dem? Og det kedelige svar er, at der ikke er et entydigt facit for det. Du kan selvfølgelig sende så få nyhedsbreve, at dine modtagere ikke interagerer med dem, fordi [...]

14 02, 2023

Ubivox og spy pixels

14. februar 2023|Nyt om emails|

Har I også læst dommen over datatilsynets tilsyn af Væktsfonden og er I bekymrede over hvordan det påvirker jer? I Ubivox har vi udviklet et addon, der gør det muligt at undgå opsamling af al statistik. Prisen er DKK 3.600,- ex moms for implementering og aktivering af addon'et, og DKK 100,- ex moms per [...]

31 01, 2023

5 tips til at undgå spammappen

31. januar 2023|Ikke kategoriseret|

5 gode råd til at forbedre din leveringsevne: Hvis du arbejder med e-mail marketing, har du måske prøvet det. Du har brugt lang tid på at lave et godt nyhedsbrev: Tekst, grafik og budskab er perfekt. Men efter du trykker send, opdager du at mange af dine modtagere slet ikke har fået din e-mail i [...]

13 06, 2022

Ubivox er 100% GDPR-compliant

13. juni 2022|Nyt om emails, Platformen|

Ja, du læste rigtigt, Ubivox er 100% GDPR-compliant og alle dine data ligger indenfor EU's grænser. Du har derfor ikke noget at bekymre dig om ift. GDPR og dine nyhedsbreve, når du benytter Ubivox. Faktisk har vi siden dag et i firmaets historie haft et stort fokus på at vores kunder skulle kunne bevise [...]

11 06, 2021

Apple og sporing

11. juni 2021|Nyt om emails, Platformen|

Til Apple's seneste konference for udviklere løftede de sløret for kommende opdateringer til iOS, iPadOS og macOS, styresystemerne til iPhone, iPad og Mac-computere. En af nyhederne er et øget fokus på privacy, og det får indflydelse på hvordan systemer som Ubivox håndterer statistik i fremtiden. iOS 15, iPadOS 15, macOS Monterey - og sporing Med [...]

25 02, 2020

Fire fede videoer fra Klitsgaard

25. februar 2020|Tips & Tricks|

Der er vist ikke et øjebliks tvivl om, at vi elsker Christina Klitsgaard på kontoret. Hun er den ukronede dronning af e-mailmarketing, og vi har aldrig hørt nogen tale dårligt om et af hendes kurser eller en af hendes bøger. Så da jeg fik tilbuddet fra hende om at publicere hendes fire seneste videoer [...]

20 09, 2019

Få mere værdi for hvert eneste nyhedsbrev du sender

20. september 2019|Leveringssikkerhed, Tips & Tricks|

Der er ét problem med e-mailmarketing. E-mails er som udgangspunkt en engangsforteelse, så al den gode tid man bruger på sit indhold, får modtagerne kun glæde af én gang. Det er virkelig ærgerligt. Flere og flere afsendere bruger mere tid på indholdet i de enkelte nyhedsbreve, fordi bedre indhold giver bedre resultater. Er du i [...]

26 10, 2018

E-mail marketing undersøgelse

26. oktober 2018|Nyt om emails|

Danmarks største undersøgelse af e-mail marketing ... Står Mette Will for. Vi har dog en finger med i spillet, for vi har fået lov til at diskutere resultater med hende, og givet hende lidt indblik i de data, vi har om e-mail marketing på det danske marked. Undersøgelsen er sindsygt spændende for alle, der arbejder [...]

17 05, 2018

Incitament til samtykke

17. maj 2018|Nyt om emails|

En gavekurv kan gøre meget Er du, ligesom mange andre, i gang med at sikre, at du har styr på dine modtageres samtykke? En del firmaer oplever, at responsen på deres samtykke-emails ikke er imponerende. Det lader til, at modtagerne føler sig en smule overvældede over mængden af samtykker, de skal bekræfte op til den [...]

1 05, 2018

Persondataforordningen og optin

1. maj 2018|Leveringssikkerhed, Nyt om emails|

Optin-emails er vigtigere end nogensinde før Lad os få styr på det åbenlyse først. Sådan ser en optin-email ud: Du har sikkert fået optin-emails før, når du har tilmeldt dig nyhedsbreve. Nogen vælger at sende dem, og nogen fravælger det. Processen hedder også dobbelt optin, eller bekræftet optin. En optin-email tjener ét formål: Den sikrer, [...]