Blog

Forside > Blog
5 10, 2017

Gør dine nyhedsbreve mere personlige

5. oktober 2017|Platformen, Tips & Tricks|

Dynamisk afsender giver personlig dialog Vi har for nylig lanceret en ny funktion, som kan gøre det nemmere for dig at gøre dine nyhedsbreve personlige. Har dine modtagere en personlig reference i din organisation? Det kan være en sælger, de har fast dialog med, en key account manager, der håndterer deres samarbejde med jer, eller [...]

28 08, 2017

Eget domæne – bedre sikring af din branding

28. august 2017|Platformen, Tips & Tricks|

Knyt dit eget domæne til din Ubivox-konto for at sikre din branding. Med en ny feature vi lancerede i juli måned kan du nu i højere grad sikre din branding i de emails, du sender via Ubivox. En Ubivox-konto får automatisk et domæne tilknyttet, f.eks. mit-firma.clients.ubivox.com. Når en modtager klikker på et link i dit [...]

14 07, 2017

Hvorfor ender dine emails i spamfolderen

14. juli 2017|Leveringssikkerhed, Tips & Tricks|

Og hvad kan du gøre I går fik jeg en email fra Ikea. Den endte i min spamfolder. Hvorfor? Jeg elsker Ikea. Jep, det har jeg ikke noget imod at indrømme. Jeg elsker deres köttbullar, jeg besøger en af deres butikker et par gange om måneden, og jeg har fulgt bloggen Ikea Hackers i årevis. [...]

30 11, 2016

Hvorfor SPF, og hvordan

30. november 2016|Leveringssikkerhed, Tips & Tricks|

Forkert SPF-opsætning kan sende dine emails i spammappen I dette indlæg vil jeg fortælle hvorfor en SPF-opsætning er vigtig, hvilke problemer den kan løse, og hvordan den i praksis laves. Lidt teori først Der er ét grundlæggende problem med email. Alle kan, idet de sender en email, udgive sig for hvem som helst. Jeg kan sende [...]

4 10, 2016

Video i nyhedsbreve

4. oktober 2016|Nyt om emails, Platformen|

Øg klikraten og engagementet med video Brugen af video i formidlingen af budskaber vokser hurtigt, og det bliver nemmere og billigere at producere godt videoindhold. Video kan formidle reklamebudskaber, men det kan også bruges som brugsvejledning til dit produkt, til enkle demonstrationer af nye funktioner, og til anmeldelser. Undersøgelser har vist, at video i nyhedsbreve [...]

21 09, 2016

Google understøtter snart responsive emails

21. september 2016|Nyt om emails, Platformen|

Jubel på kontoret Tæt på 70%. Så mange åbner nyhedsbrevet på en mobiltelefon hos en af vores kunder. Derfor er en mobiloptimeret skabelon vigtig, og vores standardskabelon tilpasser sig naturligvis mobiltelefoner automatisk, så du ikke behøver gøre noget særligt for at få et pænt look dér. Den har dog længe haft en begrænsning, da kun [...]

8 09, 2016

Afsender eller IP – hvad tæller?

8. september 2016|Leveringssikkerhed, Tips & Tricks|

Er en god IP-adresse så vigtig? I gamle dage, for henved 10 år siden, var det første spørgsmål, vi blev stillet af potentielle kunder, om vores e-mails blev sendt fra en "god" IP-adresse. For en god IP-adresse kunne være afgørende for om man kunne tjene penge på sit nyhedsbrev eller e-mailmarkedsføring. En kort, teknisk forklaring: [...]

6 09, 2016

Sælg dit nyhedsbrev bedre

6. september 2016|Tips & Tricks|

Gør dig fortjent til din modtagers tilmelding Hvordan sælger du dit nyhedsbrev til potentielle modtagere? Har du overvejet, hvordan din tilmeldingsformular ser ud? Og her mener jeg ikke hvordan den designmæssigt ser ud, men hvordan du overbeviser dine besøgende om, at der er værdi i at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Mange formularer har ganske kort [...]