Kom godt i gang med Ubivox

Netop nu kan du, helt uden beregning, få en demo af vores platform. Udfyld vores “Ring mig op”-formular, så kontakter vi dig op, og giver en gennemgang af de vigtigste funktioner.

Inden I beslutter jer for om vores email-platform er noget for jer har I mulighed for at prøve den gratis, uden tidsbegrænsning.

Prøvekontoen svarer til en virksomheds-konto og alt funktionalitet er tilgængelig. Der kan dog af sikkerhedshensyn højest sendes til 50 modtagere pr. gang.

Når I føler jer overbevist om at platformen lever op til jeres behov, kan I konvertere prøvekontoen til en fuld funktionel konto uden at miste jeres opsætning og data.

Ved at oprette en konto bekræfter I også at ville overholde vores privatlivspolitik, anti-spam-politik og vores forretningsbetingelser.

Skulle der opstå nogen spørgsmål, kan I altid stille os dem ved at benytte den indbyggede beskedfunktion i platformen.

God fornøjelse.

Ring mig op

Har du ikke tid til at teste om platformen løser jeres email-udfordringer, så bed os om at ringe jer op og så finder vi svaret sammen.

Ring mig op

Ofte stillede spørgsmål

Kan vi teste store forsendelser, f.eks. til 50.000 modtagere?

Desværre ikke. Af sikkerheds- og leveringsmæssige hensyn laver vi ikke den slags “test” på platformen, uden at have kontrolleret modtagerdata grundigt.

Det er omkostningstungt og en del af det I betaler for når I opretter en betalende konto.

Forpligter jeg mig til at betale noget ved at oprette en prøvekonto?

Nej, på ingen måde. En prøvekonto er helt gratis og I kan have den så længe der er brug for det.

Det eneste I forpligter jer til er at overholde vores forretningsbetingelser og regler for acceptabel brug.

Kan jeg få hjælp til at finde ud af hvordan systemet virker?

Ja. Vi har en række forskellige muligheder for undervisning, og vi giver også gerne en online-gennemgang af systemet.

Kontakt supporten for nærmere information.

Bliver jeg ringet op i tide og utide af sælgere?

Nej. Vi tillader os dog at kontakte dig, som regel via det interne beskedsystem eller email, for at høre hvordan det går og om I har brug for hjælp til at beslutte jer.

Vi respekterer altid et “nej tak, ikke flere henvendelser”.