Tips & Tricks

Forside > Blog > Tips & Tricks

DMARC, DKIM og SPF – identitet og autentificering

Identitet og autentificering i email Historietime Siden David H. Crocker i 1982 udgav RFC822 som blev fundamentet til den email vi kender i dag er der sket meget. Dengang blev email brugt hovedsageligt til at udveksle forskningsmaterialer mellem forskellige amerikanske universiteter. Email var i sin spæde ungdom. World Wide Web var der ingen der havde [...]

Segmentér – Det giver ekstra $ i kassen

Gennem segmenterede forsendelser, baseret på aktivitet, kan I give jeres aktive modtagere et særligt tilbud - det er jo trods alt dem der holder jeres forretning kørende. Ligeledes kan I målrette tilbud til inaktive, for at genaktivere dem. Mange af dem der læser jeres nyhedsbrev er de samme. Ja, dét er det. Det er ofte [...]

Nyhedsbreve til mobiltelefoner – 5 tips

Når en modtager åbner et nyhedsbrev sendt via vores platform, registrerer vi enheden, det sker på. Vi kategoriserer under Windows, Mac, iPhone, iPad, Android m.v., og tallene er selvfølgelig en del af nyhedsbrevets statistik. Vi hjælper jævnligt vores kunder med at analysere på deres tal, og vi kan se en klar udvikling: Mobile enheder stormer [...]

12. januar 2018|Tips & Tricks|

Gør dine nyhedsbreve mere personlige

Dynamisk afsender giver personlig dialog Vi har for nylig lanceret en ny funktion, som kan gøre det nemmere for dig at gøre dine nyhedsbreve personlige. Har dine modtagere en personlig reference i din organisation? Det kan være en sælger, de har fast dialog med, en key account manager, der håndterer deres samarbejde med jer, eller [...]

Eget domæne – bedre sikring af din branding

Knyt dit eget domæne til din Ubivox-konto for at sikre din branding. Med en ny feature vi lancerede i juli måned kan du nu i højere grad sikre din branding i de emails, du sender via Ubivox. En Ubivox-konto får automatisk et domæne tilknyttet, f.eks. mit-firma.clients.ubivox.com. Når en modtager klikker på et link i dit [...]

Hvorfor ender dine emails i spamfolderen

Og hvad kan du gøre I går fik jeg en email fra Ikea. Den endte i min spamfolder. Hvorfor? Jeg elsker Ikea. Jep, det har jeg ikke noget imod at indrømme. Jeg elsker deres köttbullar, jeg besøger en af deres butikker et par gange om måneden, og jeg har fulgt bloggen Ikea Hackers i årevis. [...]

Hvorfor SPF, og hvordan

Forkert SPF-opsætning kan sende dine emails i spammappen I dette indlæg vil jeg fortælle hvorfor en SPF-opsætning er vigtig, hvilke problemer den kan løse, og hvordan den i praksis laves. Lidt teori først Der er ét grundlæggende problem med email. Alle kan, idet de sender en email, udgive sig for hvem som helst. Jeg kan sende [...]

Afsender eller IP – hvad tæller?

Er en god IP-adresse så vigtig? I gamle dage, for henved 10 år siden, var det første spørgsmål, vi blev stillet af potentielle kunder, om vores e-mails blev sendt fra en "god" IP-adresse. For en god IP-adresse kunne være afgørende for om man kunne tjene penge på sit nyhedsbrev eller e-mailmarkedsføring. En kort, teknisk forklaring: [...]

Sælg dit nyhedsbrev bedre

Gør dig fortjent til din modtagers tilmelding Hvordan sælger du dit nyhedsbrev til potentielle modtagere? Har du overvejet, hvordan din tilmeldingsformular ser ud? Og her mener jeg ikke hvordan den designmæssigt ser ud, men hvordan du overbeviser dine besøgende om, at der er værdi i at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Mange formularer har ganske kort [...]

6. september 2016|Tips & Tricks|